Jesteś 710 osobą odwiedzającą księgę.


Jeśli coś chciałbyś powiedzieć o mnie lub o tej stronie, to masz szansę wykazać się tu:


Imię lub nick: Marcccin
E-mail: też znasz
Treść:
No pewnie, od zawsze :D

Imię lub nick: Hahaha
E-mail: znasz
Treść:
Masz coś z głową? :D

Imię lub nick: Paulu$
E-mail: pinki15@onet.eu
Treść:
no Marcin zajebisty ten twój blog ;DDD

a najlepsze są te historyjki ;**

Imię lub nick: Sylwia
Adres strony www: http://sylwiarykaczewska.w.of.pl
Treść:
Marcinku! Jak ja lubię takich ludzi jak Ty. :D Mam nadzieję na wesołą współpracę międzyblogową. :D Miłego rozpisywania się.

Imię lub nick: exall
E-mail: exall@vp.pl
Adres strony www: http://exall.digart.pl/
Treść:
Marcin, masz ciekawe zainteresowania (:
Rozwijaj się tak dalej, a będą z Ciebie ludzie.! ;D

Rokuję Ci wielką karierę. ;DD
Już muszę zdobyć od Cibie autograf, bo potem mogę nie dostać. :)

Imię lub nick: Eleni
E-mail: kama989@gmail.com
Treść:
No a jakże...
super blog!!!
Będe często wpadać:)

Imię lub nick: Paulina Cz.
E-mail: paulina1106@onet.eu
Treść:
no no xD artysta z Ciebie hi nie zły duet możemy stworzyć hihi moje teksty a Twó śpiew xD buśka

Imię lub nick: ooolka
Adres strony www: http://ooolka.flog.pl
Treść:
Hej,bardzo fajny blog i fajne opowiadania.Wszytskiego najlepszego z okazji Nowego Roku.Pozdrawiam ;)

Imię lub nick: Marcccin
E-mail: marcinwnek6@gmail.com
Adres strony www: http://marcccin.blogspot.com
Treść:
Blok? Hehe Józku spod krzoka ja tu żadnego bloku nie widzę :))

Imię lub nick: Józek spod krzoka
Treść:
Dy skomentuje tok,że pikny blok,pikny!

Imię lub nick: Monika:D:D
E-mail: moniczka05@interia.eu
Treść:
Fajny nawet ten twój blog Marcinku:D:D heehh

Imię lub nick: Marcccin
E-mail: marcinwnek6@gmail.com
Adres strony www: http://marcccin.blogspot.com
Treść:
TEST

Powrót do stronyNowy wpis


Księgi gości za darmo
(c) 2000-2007 by