Jesteś 7231 osobą odwiedzającą księgę.

Powrót do strony>>Nowy wpis


Witamy serdecznie w księdze gości galerii fotografii kolejowej
BOCZNICE.EU

Pisz śmiało drogi Gościu co myślisz o naszej stronie.
Wszelkie propozycje rozważymy, a usterki w miarę posiadanych umiejętności usuniemy.


63.Znakomita stronka. Przypomiala mi wiele elementow taboru ktorego nie widzialem od 30 lat.
Jestem jednak dalej fanem kolejnictwa tyle ze w......Knadzie. Dzieki.

62.Fajna galeria dużo ciekawych fotek. :)Pozdrawiam wszystkich użytkowników Ireneusz.

61.Najbardziej urokliwe są stare, często już nieczynne linie. A i parowozy to zawsze samograj dla dobrych fotek. Dobrze że takich galerii kolejowych coraz więcej.

60.Fajna stronka,doskonaleprzybliża temat sprzętu używanego w kolejnictwie.
Pozdrawiam tak trzymać

59.gratuluje bardzo udanej stronki i bogatej galerii, pozdrawiam

58.Witam po dłuższej przerwie i pozdrawiam cieplutko.

57.Fajna strona, ciekawe zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam na moją stronę

56.Bardzo fajna stronka, fotki, itp. zapraszam rowniez na swoja strone dla maszynistów, najaktualniejsze poprawki do WOS, porozumienia graniczne, porady, prawo, instrukcje oraz rozrywka.

Pozdrawiam
maszynista.com

55.fajna strona a najbardziej mi się podobają
pospieszne...

54.Fajna strona! Dziekuje!

53.Fajna strona. Ciekawe zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie!

52.Dzięki chłopaki a to dla was :):):)
http://www.youtube.com/watch?v=Z1W--Xv4VV8

51.Szkoda że na pożegnaniu "Cieszynki" zauważyliście tylko Ryśka, Przemka i Damian. Bo ja o was nie zapomniałem. :(:(:(

50.Pozdrawiam wszystkich z Sycowa gdzie kiedyś jeździły pociągi(linia 181) i teraz czekam na reaktywację kolei
SYCÓW

49.Swietna Galeria!!! Fajne fotki:):)
POZDRAWIAM!!!

48.miłośnicy pociągów to jest potęga

47.popełniłem te same błędy co wy i też troszkę pstrykam zdjęcia naszej kolei od roku ale od czegoś należy zacząć nieprawda,co do strony to super tak dalej pozdrawiam.

46.Super pasjonaci.Brawo.Piękne zdjęcia i uwiecznianie historji.i najważniejsze pasja, oby tak dalej

45.No no bardzo ciekawa strona pozdrawiam z Wolsztyna!

44.Pozdrawiam i zapraszam ponownie do Kędzierzyna na fotki ;)

Powrót do strony>>Nowy wpis


Jak zarobić przez Internet - poradnik praktyka

Księgi gości za darmo
(c) 2000-2007 by