Jesteś 16043 osobą odwiedzającą księgę.

<<>>Nowy wpis

664.Serdecznie pozdrawiam kadrę pedagogiczną i uczniów szkoły do której miałem przyjemność uczęszczać w latach 1969 -1973 . Mój pierwszy wychowawca to p .Baziuk którą za Waszym pośrednictwem pragnę pozdrowić .

663.POZDRO DLA II B!!!!

662.Wszystiego dobrego dla gimnazjalistów i ich nauczycieli.

661.zycze wszystkim udanych wakacji pozdrawiam nauczycieli skretare uczniow .....mnie pozostaja wspomnienia...dobre i to.......

660.pozdrowienia dla wszystkich ziomali z gim a w szczególności dla nauczycieli, miło było spędzić z wami te 3 latka!;*

659.fajnie, że strona działa prężnie :)

658.pozdrowienka dla całej byłej klasy 3 a a zwłaszcza dla haskiej i fali........ świat sie zmienia

657.PS. dawno mnie tu nie bylo ale widze ze dzialacie preznie nad wasza strona internetowa pozdro dla redaktorow trzymajcie tradycje:) ciezka praca sie oplaca:)

656.to gimnazjum sie zmienilo bo nas nie ma i sie zmienia jak wszystko a czy na dobre czy na zle to juz niech kazdy sobie oceni dla tych co wyszli to pewnie na zle chociaz tak bardzo sie nie zmienilo...(tylko to ze ich juz nie ma w tym gimie) no moze kilku nauczycieli sie zmienilo ale wszystko sie zmienia:( pozdro dla calego grona pedagogicznego tych co mnie uczyli oraz dla tych co nie mieli okazji:);p

655.nom.. to już nie to samo... jakoś inaczej, jakby dziwnie... Zawsze pozostaną wspomnienia :)

654.hmmm.. smutno patrzeć teraz na swoje gimnazjum.. zmieniło się, na gorsze. ale to nic, już nie mój problem. Tylko szkoda tej normalniejszej części osób. Pozdrowienia dla Pana Haracza:)

653.hejka przypadkiem trafiłam na waszą stronę fajna galeria :)
stronka super zaprojektowana
przy okazji spójrzcie na naszą stronkę www.gwb.pl

652.DARUS -SERDECZNIE POZDRAWIAM CIEBIE I WSZYSTKICH ZNAJOMYCH Z GORACEGO MEKSYKU -URSZULA KOWALSKA

651.I jak tam dzieciaczki?:) Tęknicie pewnie za trzecimi klasami, co?:D Tak smutno bez nas:D A i mi nawet trochę gima brakuje... Ale tylko trochę;P Nie mniej jednak, miło będę wspominac tę szkołę:)

650.Proszę o więcej zdjęć z gimnazjum.Wszystkich klas.Stare i bieżące.Dzięki.

<<>>Nowy wpis


Księgi gości za darmo
(c) 2000-2007 by