Jesteś 3455 osobą odwiedzającą księgę.


Witaj! Bardzo się ciesze, że zawitałeś na moją stronę i odwiedziłeś księgę gości. Jak juz tu jesteś napisz mi parę słów, będę się z tego bardzo cieszył :)))


80.Wszystkiego dobrego!

79.Witaj, mieszkam nad morzem i mam kłopoty z zakupem korali białych 0,5 kg czerwień żywa możesz mi pomóc. Dzięki

78.czesc ja tez jestem bercik. chcesz 2 stowki od waldka?;d

77.heyka, pozdrawiam ciepło. Kocham Kaśkę i Ankę. Fajna stronka.

76.tak bardzo sliczne dziecko

75.hej milo popatrzec na tak sliczne dziecko

74.HEJA Bercik co u ciebie łychanko

73.Całkiem fajna stronka Ci wyszła ;)

72.Zostawiam ślad po mojej wizycie
na tej interesującej stronie...
Pozdrawiam!

71.wajna strona

70.Dobre wykonanie...
Pozdrawiam!

69.super site

68.moja skromna ocena: 8/10 - nie jest zle :)

67.podoba mi sie, napewno tu jeszcze kiedys wroce

66.wszystko spoko, podoba mi sie

65.wszystko ok

64.Ekstra stronka. Zaproszę tu moich znajomych

63.adadadada

62.Stronka jest cooooooool

61.Przechodzilem przypadkiem, zwiedzilem, podziwiam.

60.bardzo bardzo fajna strona gratuluje

59.wasza stronka barzdzo mi sie podoba. napewno tutaj jeszcze wroce !

58.stronka w porzadku, bardzo mi sie podoba

57.all is ok !

56.jak dla mnie okej - stronka mi sie podoba :)

55.Przechodzilem przypadkiem, zwiedzilem, podziwiam.

54.10/10 - THE BEST !

53.podoba mi sie - ot co :)

52.cala strona okej, podoba mi sie, moja ocena to 8/10

51.wsio jest spox :)

50.veni vidi vici :)

49.jest good ale moze byc bardziej good :)

48.troche kolorki mi sie nie podobaja, ale tak poza tym ujdzie :) wejdzcie tez na http://sexik.waw.pl

47.strona bardzo mi sie podoba, ale zapraszam takze na moja - http://lovesite.pl - walentynki i miłość

46.jest git :) zapraszam na http://erosek.waw.pl

45.ddddd

44.ddddd

43.Hej. Fajna stronka i fajna księga gości :].

42.jesteś coras większy wyroś niesz na dużego i mądrego wodza.Trzymaj się.Pozdrawia Wiola

41.słodki bobasek, trafilam tu bo szukalam jak wygląda sukienka Indian, chce zostac Indianką na imprezie , ale mam malo czasu i dwie lewe rece 8-(
pozdrawiam serdecznie Bercika, jego mame i tate

40.wszystkiego dobrego małemu crow na indiańsjiej ścieżce !!!!!!

39.HEJ Bercik FAJNA STRONA GRATULACJE ŻE MASZ BRACISZKA OLKA:)

38.Cześć Bercik!!! Z przyjemnością dopiszę się do Twojej księgi... Świetna stronka :-) Zdjęcia Są prześliczne,widać,że będzie z Ciebie dobry wódz :-)Pozdrawiam serdecznie!

37.Serdeczne pozdrowionka dla Ciebie i Twoich rozdiców.Przesyłają MArta i Aneta z Rzbnika.

36.calkiem niezly ten poradnik"zrob to sam"
dzieki ale za molo o pawnee (wogole nie ma nic o pawnee)
dzieki ho!!

35.cudowny syn i śliczne zdjęcia, dla Was gratulacje, dla Huberta łatwej i pięknej ścieżki życia

34.Ha jasne ze sie wpisze:] a mam inne wyjscie? nie wiem co napisac wiec nic nie pisze mam nadzieje ze urosniesz i mnie kiedys odwiedzisz:D i wiesz, masz bardzo fajnego tate:]

33.HMM..fajniusia ta stronka, bardzo ciekawa, przydałaoby sie troche indianskiej muzyki, bo to mnie najbardziej ciekawi,a moze jescz niezbyt dokładnie przejrzałam wszystkie linki i milusio mnie zaskoczy:))..pozdraawiam...A-ho

32.HMM..fajniusia ta stronka, bardzo ciekawa, przydałaoby sie troche indianskiej muzyki, bo to mnie najbardziej ciekawi,a moze jescz niezbyt dokładnie przejrzałam wszystkie linki i milusio mnie zaskoczy:))..pozdraawiam...A-ho

31.Trzymaj się ciepło mały indianisto:-)

30.Oj jakie to pocieszne :D Od razu widać, że nam rośnie wspaniały indianin :) Trzymaj sie cieplutko i obyś spotkał na ziemi duzo miłości i pokoju :) kołyskę masz przepiękną :D pozdrowienia dla rodziców ;)

29.Berciku strona jest prześliczna:)Wzruszyłam się oglądając Twoją kochaną buźkę,a jeszcze bardziej wtedy,kiedy pomyślałam sobie jak Ci rodzice Cie kochają...:))3maj sie cieplutko i pozdrów tatusia:)

28.No fajna strona BERCIK,dalej jesz baterie??? :)

27.czesc mam na imie agata zycze ci jeszcze 1 dnia

26.Dla odlotowego Bercika, małego rozrabiaka, łobuza, dzikusa.Rośnij i przerośnij tatę.KINGA.
3.10.2002r.

25.Masz bardzo fajną stronę Bercik. Pozdrawiam Cię rośnij zdrowo.

24.zdrwoia, szczęścia, słońca i aby Wielki Duch czuwał nad Tobą Huberciku.
Pozdrowienia dla rodziców
Powiedz rodzicą, że ich strona jest bardzo ciekawa i jako początkujący indianista będę często z niej korzystał.
Interesuje mnie rękodzieło i instrumenty.
Powodzenia Oktawian

23.Bardzo mi sie podobalo ......

22.Och, Hubert,gdybym miała konia to bym ci go podarowała...

21.Pozdrowionka ;-

20.Huberciku, masz wspaniałego tatusia !!!

19.Serdeczne pozdrowienia i moc całusów

18.gorace pozdrowienia dla slicznego bercika,
przesyla gosia ze szczecina

17.pozdrowionka z pięknych Mazur,Berciku.

16.Witaj Mały Wielki (hi,hi) Hubercie!!! Z okazji narodzin życzę Ci aby ścieżka Twego życia była płna dobrych ludzi i aby wszędobylski Manitou nad Tobą czuwał.Krocz drogą Prawdy i Piękna!!!

15.Moja mama ma tyle spraw na glowie, ze napisala ze urodzilem sie 4 kwietnia a ja przyszedlem na swiat 2 dni pozniej, czyli 6 kwietnia. Pa,pa

14.Czesc Hubert,
Mam na imie Brandon i tak jak Ty urodzilem sie 4 kwietnia 2001 o godz.3:45 rano. Moja mama widziala Twoja strone i bardzo jej sie podobala chociaz nie miala czasu dokladnie jej przeczytac, bo ja zajmuje jej tyle czasu. Pozdrawiam Cie Hubert i trzymaj sie mocno.

13.Czesc Hubert,

12.zAWSZE FASCYNOWAI MNIE INDIANIE.NIE STAĆ MNIE NA KSIĄŻKI I DLATEGO CHCĘ PODZIĘKOWAĆ WAM BARDZO ZA TĄ NEZWYKŁĄ STRONĘ.JESTEŚCIE REWELACYJNI.JEDNO PYTANKO:UMIECIE WSZYSCY JEŻDŻĆ KONNO TAK DOBRZE JAK DAWNI INDIANIE?

11.Jestem pewna, że wyrośniesz na dużego i mądrego chłopca, z całego serca życzę tego Tobie i Twoim Rodzicielom.

10.Bardzo mi się podoba, widać jakiś profesjonalizm w porównaniu do mojej.

9.Hubert-to bardzo powazne imię męskie, ale Ty na pewno wyrośniesz na dowcipnego mężczyznę - będziesz miał to po rodzicach

8.Cześć Hubert!!!!!!!!!!!
tu twój kuzyn miki, widziałem twoje zdjęcia, wyglądasz na nich śmiesznie, ale i przytym słodko. szkoda że cię jeszczenie widziałem, ale mam nadzieję, że się zobaczymy, ipozdrów ode mnie i moich Rodziców Sabinę i Krzycha, ciocię Janię i Wuja.
Ze Skwierzyny
Mikołaj Oleniczak z
Rodzicami

7.Berciku, jesteś naprawdę słodkim maleństwem, które ma bardzo dużo szczęścia posiadając TAAAAAAAkich rodziców. Będziesz w przyszłości Wielkim , Dumnym Wodzem czego Ci z całego seca życzę :)))
Jak dorośniesz napisz mi jak zdobywasz kolejne umiejętności :))
Może kiedyś zabierzesz mnie na polowanie po preriach wyobraźni......?

6.Pozdrowienia dla całej rodzinki. Hubert masz szczęście, Tata lubi Indian, dlatego będziesz miał najfajniejsze z możliwych lektury w dzieciństwie. :-)
Paweł, Dorota i Maciuś (3 mce i tydzień)

5.Piękna, malownicza i fantazyjna strona. Bardzo mi się podobało! Pozdrawiam - W

4.Bardzo nam sie podobalo :-) Pozdrawiamy, Magda z Victoria :-)))

3.Pozdrawiamy Ciebie-))))A strona nam się podoba.

2.Pozdrowienia od Justynki. Urodziła się 12.04.2001r. i jeszcze nie umie pisać więc robię to za nią.
Jej mama Monika

1.Nie denerwuj się Berciku napewno ktoś dopisze sie do twojej księgi :)))

Powrót do stronyNowy wpis


Księgi gości za darmo
(c) 2000-2007 by