Jesteś 81062 osobą odwiedzającą księgę.

<<>>Nowy wpis

4181.Testowałem RMMV, jak dla mnie nic specjalnego. Nie podoba mi się. Strasznie to wszystko pokomplikowali, program też ma wiele dziur i niekonsekwencji. A walka i tak była lepsza w 2k3, jeśli chodzi o system boczny.

Skrypt 3D: http://save-point.org/thread-3151.html

4180.Dzień Dobry, Twierdzo!
Nie dawno na rynek wszedł RPG Maker MV.
Chciałbym się nim podzielić z twierdzą, dosyć sporo różni się od pozostałych RPG Makerów, pozwala na widok bitwy z postaciami widocznymi na planszy bez żadnych skryptów dodatkowych :)
Sam w sobie jest dosyć przejżysty i bardzo modernistyczzny oraz przyjazny jeśli chodzi o interfejs. Ogółem firma się postarała nad produktem, sprawdźcie sami jeśli zaciekawieni :)

4179.Witam czy może ktoś zna skrypt na grę 3D
jest podobno skrypty 7MODE ale nie mogę go znaleźć

4178.Witam Witam

4177.@Reptile
Czy ja się buntuję albo twierdzę, że to czyjaś wina?
Uważasz, że na Twierdzy nie powinny być żadne zmiany samego silnika Makera. I OK, nie ma takich rzeczy.
Tutaj, odpowiadając na pytanie poprzednika, napisałem o takich zmianach.
A to, czy z nich skorzysta, to już zależy od niego. ;)
Pozdrawiam

4176.Pajper - bo wrzucamy namacalne rzeczy, które faktycznie funkcjonują, a nie zlepek kodów co nic nie robią, to po pierwsze.
Po drugie, pewnie że się nie zgadzam na wrzucenie suchego skryptu, każdy skrypt (jak i zdarzeniówka) musi posiadać:
- konkretny opis jak go wykonać, zastosować
- opis jak go konfigurować
- gra demonstracyjna

Wrzucenie samej gry demonstracyjnej nie wchodzi w grę, a ja nie mam zamiaru ani na analizę kodów i pisanie konfiguracji do czegokolwiek. Ja dla siebie mam wystarczająco dużo pracy.

Jak redaktorzy przygotują materiały, które nadają się na wrzucenie, no to wrzucam... Ale wygląda na to, że trzeba będzie zrobić zebranie redakcyjne i o tym nieco przypomnieć, podobnie jak poprzypominać niektórym, że są redaktorami. No i chyba wykonać jakieś czystki...

4175.Witam!
Wiem, że stary temat, ale wtrącę trzy grosze programisty. :)
Co do Ruby"ego, przypominam o istnieniu Ruby on Rails.
Kiedyś powstał projekt, nazwy nie pamiętam, który pozwalał wykorzystać JS i HTML5 do stworzenia gry z RM.
Dodawało się odpowiedni kod do skryptu i eksportowało pliki.
Powstawał plik html, który pozwalał na grę offline, ale przez przeglądarkę.
Chciałem go tu nawet wrzucić, ale Reptile uznał, że na Twierdzę się nie nadaje. :)
Istnieje też projekt, który gry w RM tworzy grę OnLine.
Tej nazwy też nie pamiętam, również się skrypt zdaniem szefa nie nadaje. :)
W każdym razie, teoretycznie, mieszanka tych dwóch skryptów mogłaby stworzyć grę przeglądarkową OnLine, wymagałyby tylko drobnych modyfikacji.
Nie wiem jednak, czy ktokolwiek się tego podjął.
Kiedyś pisałem coś takiego, głównie jako demonstrację dla znajomych, a nie jako cały skrypt. Był to bardzo prosty silnik, ale pokazywał, że dałoby się napisać taki silnik. Na dodatek, w Rubym głównie. :)
Ale nie wiem, czy ktokolwiek się tym bawił.

A tu z innej beczki, kurs Winapi jako, że były zgłoszenia, że nie podobała się wersja PDF, więc tu wersja On-Line:
https://elten-net.eu/rubywinapi

Pozdrawiam,
Dawid Pieper

4174.W RM tego nie zrobisz. Te wszystkie My Fantasy czy tam inne Margonemy używają jedynie grafiki z RTP (co jest sprzeczne z licencją RTP XD), a cały silnik napisany jest od zera (albo prawie od zera). Ogólnie i tak ci się nie uda XD. Możesz co prawda kupić jakiś prosty silnik via www, albo poszukać programu typu Eclipse Origins, alba XtremeWorlds - to ostatnie polecam.

4173.tutaj adres stronki do MFO 3 http://mfo3.pl/

Naprawdę robi wrażenie - chętnie bym zrobił taką grę tylko pod nazwą - Virtua Twierdza Online - z bochaterami naszej stronki www.rpgmaker.pl

4172.Witam :)
na wstępie chciałbym życzyć wszystkim wszystkiego najlepszego z okazji ŚBŻ :)
mam nadzieje że każdy z was został zasypany furą prezentów

Mam pytanie - otóż napotkałem (przypadkowo) gre MFO 3 MY FANTASY ONLINE 3 i wszystkie dawne wspomnienia z RPG MAKEREM wróciły jak przebłysk światła. chciałbym zapytać, jak stworzyć taką gierkę przeglądarkową pod RPG :)? jak MFO3?

4171.Witajcie :)

4170.Witam ^^

4169.Luć nakchodśi

4168.Reptil kum bak, ant wrajt njuwfs ;.;

4167.witajcie!

4166.Tiberium, nikt ci nie każe.
Poza tym ja nie mówię o recenzji, a o pokazaniu samego programu, kilku screenach itp.
Na razie, w tej chwilii, kończę instalację Windowsa na VM"ie. Zobaczę, czy coś napiszę, czy tylko przejrzę dla siebie. :)

4165.Pajper! Ja nie chce czytać kolejnej recenzji!

4164.I pojawił się RMMV.
Ciekaw jestem, jak to wygląda z js w praktyce. I jak wygląda intefejs: to aplikacja, czy emulator przeglądarki.
No cóż, chyba założę jakąś wirtualną maszynę i zainstaluje triala. Jak tak zrobię, oczywiście, napiszę odpowiednią pracę o tym programie. :)

4163.W sumie to mógł by jeden być, jak by Reptile się zdecydował na moją podrzutkę.

4162.Miesiąc bez newsa? :P

4161.@White
Nie ma takiej opcji.

4160.Miło mi się wpisać. Czekam z niecierpliwością na RPG Maker MV na twierdzy RPG Makera ;)

4159.Witam. Mam pytanie do redakcji. Czy jeśli wpuściłbym grę do twierdzy to czy np. po 1 roku mógłbym tą grę z twierdzy usunąć?
Pozdrawiam

4158.Ano występowałem, parę skryptów czy innych gierek wrzucałem i straciłem chętkę... Ale wracam i na dzień dobry mam ochotę na jakiś średni projekt :)

4157.Z tego co pamiętam w VT występowałeś.
Miło widzieć cię znowu ;)

4156.Kiedyś miałem tu ksywę Diego/Tracha... Teraz po latach znowu wchodzę z chęcią zabawy z programem... A nuż zostanę na dłużej, miło tu znowu gościć :)

4155.Heh, widzę Twierdza nadal się trzyma. :D

4154.Serdeczne JP Polecam

4153.Fajna stronka POLECAM MAGDA GESSLER!

4152.Witajcie, jestem nowym twórcą i chciałbym się przywitać co już z resztą zrobiłem. :]
Życzę udanej reszty wakacji.. :P

4151.Właśnie się dowiedziałem, że powstaje nowy RPG Maker MV. :)
Szczegóły:
http://www.rpgmakerweb.com/products/programs/rpg-maker-mv

Pozdrawiam

4150.No niestety ta opcja była dostępna tylko w RM 95, w późniejszych się jej pozbyli (w sumie nie wiem dlaczego). Są trzy sposoby na to: pierwszy to cutscenka na autostart, drugi do cztery blokujące zdarzenia wokół bohatera, trzecie to komenda ruch bohatera: czekaj, powtarzaj akcję. Żeby go odblokować w trzecim sposobie należy dać ruch bohatera i bez żadnej komendy.
To chyba wsio, kombinuj.

4149.A cutscenki są wykonane za pomocą zdarzenia AUTOSTART?

4148.Witam piszę do Was, gdyż czuję się bezradny. Programuję obecnie grę w programie RPG MAKER VX ACE. Wszystko idzie świetnie, ale mam pewien problem... Podczas odtwarzania "Cut scenek" sterowanie strzałkami nie jest zablokowane i w ten sposób gracz może łatwo zblokować całą grę. Próbowałem znaleźć jakąś informację w internecie jak to zrobić, ale nigdzie nie mogę znaleźć czegoś takiego jak "blokada sterowania". Byłbym bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

Twierdza

4147.Wiadomość prywatna...
Hasło:

4146.Będzie źle...

4145.POZDRO

4144.Miłych Wakacji ;)

4143.Kiedy ostatnio odwiedziłem tę stronę miałem... 13 lat, zdawałem do gimnazjum. Chociaż byłem przez chwilę w redakcji, nie włożyłem niestety w rozwój tej strony zbyt wiele (brak stałego łącza, później przeprowadzka i przez kilka lat kompletne odcięcie od internetu). W momencie gdy to piszę, nakładam ostatnie poprawki na moją pracę magisterską. Rany ile to czasu minęło... Kto wie co bym dzisiaj robił, gdybym miał wtedy możliwość większego zaangażowania się w rozwój tego portalu?
W każdym razie miło widzieć, że po tylu latach Twierdza RPG Makera nadal działa... Redakcja wprawdzie o wiele mniejsza niż pamiętam (dawniej było w niej nawet kilkanaście osób), ale wygląda na to, że szefem nadal jest ta sama, tajemnicza osoba - Reptile :). Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie, trzymajcie się ciepło i oby Twierdza RPG Makera działała jak najdłużej! _rufus
PS: Widzę, że na serwerze nadal są moje wątpliwej jakości "prace" :).

4142.Tworzę teraz swoją grę w RPG Makerze VX. Nie wiem czy do przyszłego roku zdążę z premierą.

4141.Reptile:
Nie ma za co, lubię się czepiać szczegółów xD, dlatego też to zauważyłem, a jak coś się zauważy, to czemu by nie zadbać o ulepszenie tego?
W takim razie moja robota wykonana, powodzenia w pracy nad makerami.
Tymczasem pozdrów Dragon Kamillo i powiedz mu, że u mnie podobnie z maturą xD. Oczywiście, zamiast się uczyć do ustnej to siedzę tutaj.

4140.@matissimo
Sprawdziłem, faktycznie w tym miejscu przydałoby się inne wyrażenie - drobna gafa w tłumaczeniu, "Siła" albo "Moc ataku", postaram się o tym pamiętać.
Dziękuje.

@rafał
Nie słyszałem o tailsetach, cokolwiek by to było podejrzewam, że ma złe rozmiary jeżeli ucina (materiały graficzne z innych wersji RPG Makera, jak np. RPGXP - nie będą pasowały do RPGVX Ace)
A inne problemy podejrzewam, że firefox bądź słownik ortograficzny będzie w stanie rozwiązać (((-^)""

4139.Witam wszystkich niedawno zaczeła się moja przygoda z rpg makerem vx ace mam problem z tailsetami gdy importuje i chcę uzyć jakis długi tailset ucina mi go w pewnym momencie to nie jedyny problem jesli ktoś może mi pomuc niech napisze do mnie na gg czekam

4138.O, i teraz konkretnie można badać sprawę o co chodzi. Przyglądnę się temu i dam znać.

4137.do tego jest celność u potworów i w stanach, a to chyba to samo

4136.ehhhhh....zakładka system, słownik, tam masz coś takiego. jak ubierzesz później broń, to w grze jest statystyka "celność", zamiast "Siły" z zakładki broń, czy panczerze.

4135.Nie potrafimy się dogadać. Jeszcze raz - gdzie to jest?
Odpalam program - Baza danych - zakładka broń?

4134.Reptile: ja mówię o celności która zastąpiła atak z poprzedniej wersji programu w broniach, zbrojach itp, a nie o celności, o której ty mówisz.
Inaczej:
wcześniej była siła i atak(atak w broni na przykład), a teraz atak i celność

4133.@Pajper

Okej, ogarnę to :P
Wielkie dzięki za pomoc.
(Masz u mnie piwo XD)

4132.RPGXP - widzę następujące statystyki:
MaxHP, MaxMP, Atak, Obrona, Szybkość, Magia.

"Celność (%)" występuje przy umiejętności i przy przedmiotach.
Żeby nie napisać, że "masło to masło", a celność odpowiada za celność, to napiszę tak:
Ustawienie CELNOŚCI(%) jest to szansa na pozytywne użycie umiejętności/przedmiotu. Ten współczynnik odpowiada za UŻYCIE(!) danej umiejętności/przedmiotu i jest określany w procentach. Jeżeli będzie 0% no to wiadomo, umiejętność/przedmiot jak zostanie użyty, to nie przyniesie zamierzonego efektu.

Zatem CELNOŚĆ może nie jest najlepszym tłumaczeniem, mogę się zgodzić, ale w tym przypadku, wydaje mi się, że
o niebo lepszą jest podpowiedzią, niżeli "OBRAŻENIA" gdyż ta cecha nie ma z tym nie ma nic wspólnego.

W weekend znajde jeszcze chwilę i się temu przyglądnę, ale obawiam się, że mam rację.

<<>>Nowy wpis


Księgi gości za darmo
(c) 2000-2007 by